Tweede RSI-Magazine 2015!

Magazine 2015-2Begin december 2015 is het tweede nummer van het RSI-Magazine verschenen. Het staat weer vol leuke en nuttige informatie. Wil je een exemplaar ontvangen of cadeau geven aan iemand met RSI-klachten? Stuur een mailtje naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met je verzoek. Of word lid en ontvang (zonder bijbetaling) de laatste twee en alle volgende nummers automatisch in je brievenbus. Vanaf 2016 verschijnt het Magazine 4 x jaar! Het volgende RSI-Magazine verschijnt rond maart.

Uit het voorwoord van het nieuwe magazine

“In dit magazine vind je weer veel informatie over alles wat met RSI te maken heeft. Zo nemen we je mee naar Nijmegen waar de huiskameravonden van zestien jaar geleden nog steeds worden voortgezet door een hechte club vrouwen. Het R-woord valt er gelukkig steeds minder, totdat onze razende reporter langskomt en van alles van hen wil weten. Verder hebben twee redacteuren zich na lang aandringen (ahum) laten overhalen om floating uit te proberen, zodat ze jullie in deze ervaring kunnen laten delen. Als het je wat lijkt, kun je zelf voordelig een floatsessie proberen, met de speciale korting die we voor je hebben kunnen regelen. Een andere redacteur heeft zich voor jullie verdiept in de wondere wereld van de zorgverzekeringen en zij adviseert waar je op moet letten bij het kiezen van je ziektekostenverzekering voor 2016. Verder zetten we feiten en cijfers over RSI op een rijtje.” Bekijk het artikel Cijfers liegen niet uit het Magazine (de links in dit artikel werken niet, omdat het een pdf-bestand is).