RSI-Magazine 2016-2 ligt op de mat

Magazine 2016-2Het tweede nummer van het RSI-Magazine van 2016 ligt deze week bij alle leden op de mat. We hebben ons best gedaan om er weer een gevarieerd nummer van te maken, met nieuws en wetenswaardigheden over pijnstillers en pauzes, Curaçao en Zhineng Qigong, socialbesitas en iPadscholen, werk, wandelen en emoties en meer. Nieuwsgierig geworden? Klik dan op Lees meer hieronder voor een korte indruk van de inhoud.

Een greep uit het voorwoord

“In de rubriek ‘Relax!’ testen Jansen en Ko weer een ontspanningsmethode voor jullie. En in het artikel over pauzes kun je terugvinden dat het nemen van pauzes van minimaal vijf minuten effectief is. Hoe zorgen ‘iPadscholen’ ervoor dat kinderen fysiek gezond blijven? We nemen je ook mee naar de tropische sferen van Curaçao, waar we sinds kort een verenigingslid hebben. We geven uitleg over het gebruik van pijnstillers bij RSI en de risico’s daarvan. Verder veel verenigingsnieuws met een kort verslag van de Algemene Ledenvergadering en de RSI Update van 5 maart, een nieuwe rubriek van de RSI-coaches die vragen beantwoorden, informatie over hoe je de vereniging kunt steunen én wat de vereniging voor jou kan betekenen.”

Wil je een exemplaar ontvangen of cadeau geven aan iemand met RSI-klachten? Stuur een mailtje naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met je verzoek. Je betaalt dan alleen de verzendkosten. Of word lid en ontvang (zonder bijbetaling) de laatste twee en alle volgende nummers automatisch in je brievenbus. Het volgende RSI-Magazine verschijnt in september.