PG werkt samen

Patintenfederatie Nederland - logoPatiëntenfederatie Nederland, Ieder(in) en Landelijk Platform GGz werken samen in PG werkt samen. PG staat voor Patiënten- en Gehandicaptenorganisaties. PG werkt samen zoekt patiëntenvertegenwoordigers om zorggebruikers te betrekken bij ontwikkelingen in zorg en kwaliteit van leven. Heb je een (chronische) beperking en heb je interesse in de thema´s wonen, arbeid of onderwijs, dan kun je je aanmelden als patiëntenvertegenwoordiger. Dat kan ook als je ervaringsdeskundige op één van deze gebieden bent. Jouw hulp kan een positieve bijdrage leveren aan de positie van mensen met een (chronische) beperking.

Wat is het doel van PG werkt samen?

Het doel van PG werkt samen is de cliënt een krachtige stem te geven bij de ontwikkelingen in zorg en kwaliteit van leven.

Meer informatie

Wil je meer weten, kijk dan op de website van PG werkt samen. Heb je vragen en/of opmerkingen, neem dan contact op via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .