Gezond studeren in het digitale tijdperk

Gezond studeren in het digitale tijdperk - afbeeldingOp onze thema-avond begin november leer je alles over gezond studeren in het huidige, digitale tijdperk. En daar bedoelen we deze keer geen apparaten mee, maar je eigen hardware (botten) en software (spieren en geest). Leer goed voor je lichaam en geest te zorgen, zodat de kans op aandoeningen als RSI/KANS kleiner is.

Wat?

Piet van Loon (orthopedisch chirurg) en Jip Driehuizen (fysiotherapeut) geven een lezing over de fysieke uitdagingen van studenten. Veel zitten is slecht voor je gezondheid, vooral in een verkeerde houding. Laat je hersens kraken en leer wat dat met je spierspanning doet. Jip geeft tips en oefeningen voor gezond studeren.

Wanneer?

De thema-avond is op dinsdag 7 november 2017, van 19:00 tot 21:00 uur, in de VU in Amsterdam.

Aanmelding

Je kunt je aanmelden tot 31 oktober Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of per telefoon: 033 – 247 10 43. Vergeet in je e-mail niet het aantal personen te vermelden! Na aanmelding ontvang je een week van tevoren een bevestiging en een routebeschrijving.

Download voor meer informatie deze flyer (pdf-bestand) over de thema-avond.