Waarom lid?

Voordelen van het lidmaatschap

• Altijd op de hoogte zijn en blijven.
  • Bij aanmelding ontvang je onze uitgebreide informatiemap Het heft in eigen handen. Dit is je basisuitrusting. Je leest van alles over RSI: wat is het, hoe ontstaat het, wat zijn mogelijke behandelingen, praktische tips voor thuis en op je werk, en ervaringsverhalen.
  • Als lid ontvang je per jaar vier nummers van het RSI-Magazine: dit biedt verdieping in nieuwe therapieën en inzichten, onderzoek, richtlijnen, de laatste tips en trucs en veel meer.
  • Je neemt gratis deel aan themabijeenkomsten. Je kunt hier ook lotgenoten ontmoeten en ervaringen uitwisselen.
  • Je steunt de enige vereniging die specifiek voor de belangen van RSI’ers opkomt. We zetten RSI op de politieke agenda, werken mee aan richtlijnen voor behandelaars, geven voorlichting, en genereren media-aandacht.
  • Je krijgt korting bij speciale acties.
  • Niet alleen de intake, maar ook de eerste sessie is gratis bij onze RSI-coaches (je verdient het lidmaatschap snel terug!);
  • Je kunt als vrijwilliger binnen onze organisatie actief meewerken.

Het lidmaatschap kost € 25 per jaar. Vaak wordt dit vergoed door de zorgverzekeraar. Op onze website staan overzichten van vergoedingen per verzekeraar over 2015, 2016 en 2017.

Plus: lid of geen lid

• Je kunt de RSI-lijn bellen (0900 – 7745456) voor informatie over RSI (geen cent bovenop de gebruikelijke kosten).
  • Je kunt de website raadplegen.
  • Je kunt ons volgen op facebook/twitter.
  • Je kunt je opgeven voor de digitale nieuwsbrief.

Word donateur

• Wil je onze vereniging op een andere manier steunen? Word dan een donateur. Je kunt het geld eenmalig, maandelijks of jaarlijks doneren. Elk bedrag is welkom. Vanaf €30,- donatie per jaar ontavang je ook ons RSI-Magazine boordevol informatie, van arbowetgeving tot tips voor de vakantie en van onderzoek tot nieuwe behandelmogelijkheden.