Wie wil vrijwilliger worden?

Een kleine greep uit de uitdagingen die we je kunnen bieden: stukjes schrijven voor het magazine en de nieuwsbrief, onze website up-to-date houden, onderzoeken in de gaten houden, voorlichting geven, nadenken over de vormgeving van folders, fondsen werven, telefoondienst, bestuursfuncties, stand bemannen op beurzen…

De klussen zijn voor elk wat wils: voor denkers en doeners, luisteraars en schrijvers, techneuten en netwerkers. We helpen je als je hulpmiddelen nodig hebt en hebben begrip als je (even) niet kunt. Verder bieden we je regelmatig de gelegenheid om je bij te laten scholen en je collega-vrijwilligers te leren kennen.
Vrijwilligerswerk is leuk. Je leert (leuke) mensen kennen, je focust op wat je wél kunt in plaats van wat er niet meer gaat, je krijgt contact met andere leden en je steekt er nog wat van op ook!

Vacatures

Ben jij jong?

Vind jij het belangrijk om de toekomstige generaties ‘RSI-proof’ te maken? Ben jij nieuwsgierig naar onderzoek over bijvoorbeeld kinderen en de nieuwe media? Heb jij ideeën over hoe we hier aandacht voor kunnen vragen? RSI en jeugd is ons jaarthema 2015 en we zijn op zoek naar nieuw bloed om ons thema echt te laten spetteren. Je mag uiteraard ook young at heart zijn.

Ben jij een Facebook-freak?

We willen meer mensen kunnen bereiken via Facebook. Heb jij daar kijk op en heb je zin ons te helpen? We moeten nog aan de weg timmeren, dus dan ben je vanaf het begin aan zet. Twitteraars zijn ook van harte welkom.

Ben jij huisarts?

We vinden het belangrijk dat huisartsen naar ons doorverwijzen. Hoe kunnen we het beste huisartsen bereiken met informatie over onze vereniging? Hoe trekken we de aandacht op de Huisartsbeurs? Wil je met ons een keer hierover brainstormen? We zouden je input zeer waarderen. Heb je weet van wetenschap? Vind je het leuk om onderzoeksartikelen te lezen en te vertalen naar (korte) artikelen voor de nieuwsbrief, het magazine of de website? Zou je liever literatuurscans uitvoeren naar recente publicaties over RSI-onderzoek, bijvoorbeeld via PubMed, of slim googlen of rss-feeds? Dat zou ons ook helpen. En zo blijf je zelf ook aardig op de hoogte.

Spreekt je iets aan? Heb je vragen? Wil je op een andere manier een steentje bijdragen? We horen graag van je. Mail dan naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .

.